Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Broadband..Oh Broadband!!!

  • Thursday, October 22, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Ade sesape kat sini yang guna broadband ke untuk buat connection ngan internet?? Aku pakai broadband cap Huwei tuh..aduh aiiiiiii.....betul2 berchenta nye kalo nak buat connection sekarang nih......................

    Tak payah nak tunggu pergi corok mane untuk melihat bar kekuatan connection korang tuh 1-2 line...aku duk kl pastuh tingkat belas2 atas pun sama...line die tak full......tension aku weyh!!

    Di sebabkan masalah yang aku hadapi nih terlau2 la dah lama dan selama nih aku try bersabar..yerla before nih kot2 la ade cabel die yang terlipat2 ke...cabel putus ke...maintenance ke...(konon2 nak sedap kan hati aku yang tengah panas nih la..) Tapi sekarang nih aku dah tak boleh la nak tahan...Mr Syukri pun hadapi bende yang sama...Sara pun citer perkara yang sama...hish...dah cam nih...adakah aku patut cari statement lagi untuk melegakan hati aku nih...

    Aku malas betul nak turun naik pejabat die nak tanye itu ini...bayar bil die nih pun aku gune machine je..

    Kepada sesape yang mengalami perkara yang sama dan ada penyelesaian kepada masalah aku nih...meh la share yer...kot-kot korang ade idea atau cadangan yang bernas...

    Mode : Stressed

    6 comments:

    Ubi Keledek said...

    Ape problem bro...x boleh connect ke ? http://www.johnytim.blogspot.com

    smiley said...

    A'aaa...susah nak buat connection..pastuh asyik putus2..pastuh line die cam hampeh..cam duk dalam hutan je rase

    Ubi Keledek said...

    Area kt mane bro ? pastu signal ape yang bro dapat EDGE ke UMTS ?

    smiley said...

    Kat area muar, jalan hj jaib..staff tuh cakap area umah dekat ngan die nye router ke hub..tak ingat..so patutnye mestila takde prob connection kan? betul tak?

    Ubi Keledek said...

    JALAN HAJI JAIB, TAMAN SRI MAHARANI, 84000, MUAR, DAERAH MUAR, JOHOR

    Coverage u:

    HSDPA : No
    3G : Yes
    GPRS : Yes

    bro gune celcom broadband kan ?

    smiley said...

    Yup celcom....sepatutnye line clear kan..kan???

    tapi nape ek tak clear..ape probnyer ek?