Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Keluar Berjimba

  • Wednesday, October 21, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • Kepada pembaca Facebook, sila klik VIEW ORIGINAL POST, terima kasih :D

    Inilah antara aktiviti yang aku lakukan bersama adik-adik ku..Menonton wayang merupakan aktiviti kegemaran kami..


    Jika datang awal sebelum wayang bermula..kami berjalan-jalan mencuci mata..ada masa kami akan berpecah..lelaki ngan agenda die..dan perempuan dengan agendanye sendiri..Tengah jenjalan..boleh plak dua-dua nih sangkut kat kedai jual elektrik..kedai tuh tengah tayang video klik Michael Jackson..huish...sanggup mencangkung depan kedai tuh..tengah2 tempat orang lalu lalang..si Chibby tuh mengantuk-mengantuk pun bile tengok MJ terus segar mata die..


    Nih muke die baru bangun tido..amboi-amboi..mengade-ngade nak orang dukung plak..yang Mr Syukri pun layan kan je budak tuh nak ape..time nih Mr Syukri nak cium die..tapi die tak nak..Chibby nih depan orang ramai memang die tak bagi cium peluk ape semua tuh..rasenye nih nasib baiklah kat shopping complex..kalo kat umah tuh..dah lame menjerit dah die..tapi yang kakak-kakak abang die semua lagi suke..lagi die menjerit..lagi diorang dengki buat..


    Sebab tuhlah ade masa aku panggil die nih Si Manja..tapi die tak suke..lantakla..awak tak suke ke suke dik..dah memang awak tuh Si Manja pun..kat umah ngeset-ngeset ngan ibu..makan ibu suap..mandi ibu mandikan..pakai baju ibu pakaikan..ade mase sampai abah sendiri pun suap kan die makan..awak ingat kakak ngan abang awak rase ke dah besar panjang nih abah nak suapkan awak makan...Manja..Manja..


    Nih sebenarnye dalam wayang..aku ngan Mr Syukri dah tengok 2 kali dah..time nih citer Transformers..bis layankan bebudak nih..diorang tak tengok lagi..layankan jelah..citer nih memang panjang..penyudahnye..adik sambung tido aku ngan Mr Syukri berposing-posing dalam wayang tuh..nasib baik duk tengah-tengah..tak la orang yang jaga tuh perasan kami bergambar..hahaha..


    Lepas tengok wayang..ape lagi..sesi memenuhkan perut pulak la..lapar weyh duk 2 jam dalam wayang tuh dengan sejuknyer lagi..huuuuu...tengoklah semua yang dah macam ape makan..dah tak hirau dah orang kiri kanan..lantak ler..janji perut aku berisi..

    0 comments: