Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

The Best Moment

  • Wednesday, October 7, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Sehari sebelum konvo aku spend time ngn member..lame weyh tak lepak sesame..


    Dari mule study kat Utem hari mingguan siswa lagi aku dh kenal mereka nih...hubungan kami alhamdulillah kekal sehingga hari ini...semoga kekal selama2 nyer...mereka nih sahabat terbaik aku sepanjang aku belajar kat Utem..


    Aku, Ain, Kak Ummu and Nad(dia tak dpt join time nih) = satu kelas + satu umah..Aku ngn kak ummu plak sebilik dr mule aku study kat Utem...sungguh seronok dpt kawan mcm mereka...ape pun terjadi...susah senang tetap bersama...


    Dalam 4 org nih...aku je tercampak kelas lain utk Lab session..tp aku selalu join Lab class Ain, Nad, Kak Ummu..sampai seorg lecturer nih..Dr Yahya..dia ajar Multimedia Database..dia siap cakap.. "Sofia nih kan..kalau dalm kelas sendiri bukan main..mcm tikus..senyap je..tapi kalau masuk kelas Ain...wahhh..menjadi die yer..." Hahahaha...mmg diakui pun...aku kurang bergaul dengan budak kelas sendiri..aku rela buat semua sendiri...


    Dari segi housemate pula...aku rapat dgn Sarah and Putri...selain dari Ain, Kak Ummu dan Nad...Kak Mun pulak jiran dgn kami..dia dgn Wani duk depan umah kami je...happening biler kami combine bersama~~

    Korg igt lagi tak kiter celbrate birthday Sara time kat pangsapuri?? Yang ade baling2 tepung tuh??


    Semoga hubungan persahabatan kita kekal selama2 nyer yer...

    4 comments:

    Zoelhilmi said...

    persahabatan a.k.a susah & senang

    smiley said...

    yer....sgt setuju...persahabatan = susah dan senang bersama2...

    IMCurtain said...

    Hello all,

    We would like to invite you to promote your blog on our blogosphere. It has similar functions as Innit and Digg. Totally free!

    (Click on the 'Tutorial' button if you're not sure how to do it)

    Join now: Malaysian Blogger [Blogger's Meeting Point]

    Malaysia Boleh!

    . d [ i ] y [ a ] . said...

    huk huk .. aku juge x diingati semue kerane ak bitc nan seorg di umah kdai itu .. huk huk .. x ngapelah .. i`m olways lone ranger ..