Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Baju Pun Dah Pandai Bercouple..

  • Tuesday, October 20, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook reader..please click VIEW ORIGINAL POST thank you :D

    Korang perasan tak sekarang banyak dah orang jua t-shirt couple nih?? Tengok budak-budak nih cam seronok je pakai..pergi dating pakai baju couple nih..sepupu aku Mimie..pun ade gak t-shirt couple nih..die lagi la dapat hadiah..bukan beli yer..die bolehla boyfren taukey t-shirt..boleh la design t-shirt khas untuk yang tersayang..

    Memule tuh cam eeee...ape nih baju cam-cam nih..haha..pastuh..kate2 aku makan diri..aku plak yang teringin nak pakai baju couple nih..aku pun pi la terjah Mahkota Prade sane..tak niat nak beli..tapi bile jenjalan..ternampak plak budak nih jual t-shirt couple nih..tanye-tanye harga RM45 untuk dua2 t-shirt nih..boleh la kan hrga die..murah la tuh...ape lagi rembat la..aku nak color putih..tapi Mr Syukri nih tak mao plak putih..die nak hitam..hitam panas la...tapi lastly aku akur jugak la..dah die yang bayar...hehehe...hitam pun hitam la..

    Hahaha..so bukan korang yang belasan je ade bebaju couple2 nih yer..kami yang dah 20an pun ade jugak...

    Amacam? okie tak? Nampak mude remaja tak bile kitorang pakai? Kalo korang tengok picture kitorang nih..agak-agak berapa umur kitorang?hehe

    0 comments: