Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Attension..Everyone!!

  • Sunday, October 18, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Perhatian kepada pembaca dari facebook yer...kalo korang perasan..aku sentiase buat note kan?? so bile korang nak baca note tuh..korang klik la pada VIEW ORIGINAL POST tuh yer..

    Ini kerana note yang korang baca kat facebook tuh cume review je dari note yang sebenar..kalo korang klik kat VIEW ORIGINAL POST tuh..korang boleh nampak siap ada macam2 gambar2 lagi aku postkan sekali untuk setiap note yang aku buat..

    So...lepas nih..bile korang baca note yang aku buat..korang klik la kat VIEW ORIGINAL POST tuh eah..

    p/s:untuk adik2 ku yg sering membaca note aku nih..korang memang selalu baca tapi korang tak baca full version punyer..so tak dapatla korang tengok gambar2 untuk setiap note tuh...so lepas nih...sile la klik VIEW ORIGINAL POST..

    sekian, terima kasih
    :crab1:

    1 comments:

    kenwooi said...

    i do that too..
    but i think it's the same full post on FB? lol =)

    kenwooi.com