Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Aduhhhh...Sakit....Sakit....

  • Saturday, October 24, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • Kepada pembaca Facebook, sila klik VIEW ORIGINAL POST, terima kasih :D

    Aku accident..ketika pulang dari office..yang ketika itu jalan licin akibat dari hujan yang renyai-renyai..


    Sebelah takde..nih sehari selepas accident..sebenarnyer aku accident nih dah lame..hahaha cume aku lupe nak post entry nih..hehe..terperap je..aku accident time maghrib..aku balik kerja pkul 6 petang..tak jauh dari office la aku accident..akibat nak mengelak kereta yang tetibe melintas laju depan mata aku..aku terjatuh sendiri sebab tengah bawa motor nih kene break emergency ngan jalan licin plak tuh..ape lagi...berdentum la aku...nasib baik la time nih kereta belakang aku tak laju..kalo tak aku rase..tak la sekarang nih memblog kan..


    Caaaaaakkkkk...sebelah ade..hambik ko...tersiat kulit pipi aku...tak pe..kenangan minah rempit...haha..ayat nak sedapkan hati..padahal semua dah ngate nih..abisla..duit hantaran ko kene kurang...eeee..ade ke situ plak ek diorang nih..janji Mr Syukri terima tande muke aku nih..udah la..pergh...time nih..nak cuci muke pun azab...nak mandi pun azab...nak baring azab..semua la aku rase susah..tak payah aku pakai tongkat ke bersimen nak rase perit nyer accident..accident cam nih pun aku dah rase perit...
    Haih..nasib baiklah ade Mr Syukri..keesokannye pas aku accident..die datang KL..die amik aku kat umah sewa aku bawa antar aku duk ngan bonda kat Putrajaya..time nih bonda masih lagi kerja kat Putrajaya..bonda dah tak boleh cakap ape dah bile tengok keadaan aku..time aku accident nih..sorang pun dari family aku..aku tak bgtau..bukan ape..aku memang tak nak diorang susah hati nanti..Mr Syukri pun aku tak nak bagitahu jugak awalnye..tapi sebab time tuh notel bos aku pada die..terpakselah aku bcerita jugak kat die...


    Nih antara yang cedera...cukup la weyh nih je aku tunjuk..banyak lagi part2 aku kene..dan semuanye meninggalkan parut yang sangat2 clear...kenangan...hurmm...aku rase semenjak aku tahu bawa motor nih pertama kali aku accident..kalo yang jatuh biase2 tuh selalu tapi memang aku tak cedera la..yang sampai cedera..nihla first time..orang kata bile dah jatuh tuh maknenyer dah pro..wahhh kire nih aku dah pro la bab2 merempit bawa motor ek...hehehe..

    2 comments:

    kenwooi said...

    speedy recover =)

    kenwooi.com

    smiley said...

    Hye there..thanx for dropped :D