Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Story about my sponsor

  • Wednesday, September 30, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , , , , , ,
  • Korg igt tak aku ade post kan entry pasal balik kg time before raya arituh..punye la risau smpai berat aku pun blh trun menjunam..haha...So nih aku nk story kat korg semua pada hari aku balik kg yg di sponsor oleh pihak LG..lawak + best = seronok even pagi tuh aku terlajak utk bgn sahur..hehe..

    Kami diminta berkumpul di Kompleks Sukan Negara Car Park B..bus yg bertanggungjawab membw pemenang pulang beraya ke kampung adalah Bus Plusliner..Tq kerana sudi membawa kami..hehe..Sebelum bertolak...pelbagai program disediakan..


    Karakter yang semakin hangat mengalahkan artis nih turut menjayakan program nih..program nih sebenarnya adalah di taja oleh LG ngan TV9..time nih..diorg tunjuk live kat tv9..korg tgk tak rancngan nasi lemak kopi-o kat tv9 pepagi jumaat tuh..ha...time tuh diorg ade tnjuk...abs semua kaum kerabat aku contact suh tgk tv..almaklum..jakun sikit biler masuk tv..haha


    Mengambil peluang bergambar ngan karakter Upin dan Ipin...

    Ha...yg baji terquoise nih roomate aku..aku ajak die sekali naik ngan aku...utk pengetahuan korg jgk..die nih akk Syuk..Norazah namenyer...tp aku pgl die kak ja...Sebelah tuh yg pakai baju kurung..sape tak kenal kan...Irma..awek Nabil Raja Lawak tuh..

    My turn amik pic ngan Irma..Irma nih bile jumpe live...serious mmg cantik..kulit die sangat2 cantik...

    Turut hadir si Aliff nih..die kan kre celebrity tv9..ade program yang die jd pengacara..Saje amik pic ngn die nih sbb adik aku Azirah minat die..hehe..bg panas sikit ati die..wahaha..


    Turn kak ja pose ngn Aliff

    Nih pengacara tv9..Farah Adeeba tak silap nama die..

    Van tv9..dlm nih ade byk hadiah..

    Antara aktiviti yang ade sementara tunggu pencaran majlis..

    Muke tahan sakit perut..

    Beg nih utk pemenang balik kampung..cume air mineral, kurma ngan cap je..jd la 2..

    Ha..nih bus yang akan bw aku balik Muar arituh...utk pengetahuan korg..bus ke muar time tuh cume aku ngn kak ja je...yg lain aku tak pasti mane diorg pg tak muncul...korg bygkan la..haha..seronok arr..org lain nk balik raye nangis2 tak de tiket...

    Pentas untuk majlis pelancaran..

    p/s : seronok dpt balik free nih...semoga ade lagi tahun2 depan yer LG...

    2 comments:

    Sarah Ezeeliya said...

    lawak ah ko nih bahan!!so ko balik muar berdua dan bertiga jer ah dalam bas tuh?giler syiok!!

    smiley said...

    hehehehe...tau tak pe...thn depan kalo ade aku bgtahu ko eah..time tuh pg seremban smpai 2 bus seyh...