Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

STOP that pressure!! Dont come to me..

  • Tuesday, September 8, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • Stop pressurin' me
    Just stop pressurin' me
    Stop pressurin' me
    Make me wanna scream
    Stop pressurin' me
    Just stop pressurin' me
    Stop pressurin' me
    Make you just wanna scream

    Minggu nih cam rase takdemood nk update blog..nih semua sbb kejadian yg berlaku pd ari nuzul al-quran...arituh aku cuti..selangor cuti...

    What happened on that day? hurmm...nntila bg aku time utk citer hal tuh..

    Aku igt ianya berjalan lancar tp tak...malah getting worst!!! :littlegirl1:

    Aku sedih + geram + kecewa = rase takde mood utk bercakap + takde mood utk menulis + takde mood utk raye + takde mood utk convo + i want space + time + at this moment..leave me alone..

    Kini aku sedang menyusun balik keadaan aku skg...

    Mood : :sheep: + :littlegirl1:


    p/s: minta tolong korg bg idea..cmner nk hilangkan rase takde mood semua nih...plzzz

    0 comments: