Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Raya 2009..third version

  • Tuesday, September 29, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Ok..entry kali nih pasal family side ayahanda plak..Pic2 kat bwh nih semua ahli keluarga Ayahanda..btul2 di tgh2 tuh bertudung adalah nenda ku yg aku panggil atuk mi..tp nih pun masih tak cukup ahli keluarga..kalo ikut betul2 ahli keluarga side abah nih...kene amik kat luar..tak blh dlm umah...nnt ade yg nampak mate je..huhu..cm aku dlm pic nih..aku berada di belakang adik ku yg lelaki..hanye mate ku sj ku wakilkan..


    Ooopp...lagi sekali2.....


    Jap..nih camera man terpakse bertukar...hehe...tak cukup kakitangan...


    Cube korg teka..yg mane camera man dlm ketiga2 pic family nih..haha


    Pastuh agenda bermaafan dgn semua..nih aku ngan atuk mi...


    Before turn aku bermaafan turn ibu..


    Before turn ibu turn ayahanda...utk pengetahuan..ayahanda ku merupakan anak yg sulung dlm family die..


    Yang bertudung putih nih adik pmpuan ku yg bongsu..bersama dengan cousin2 yang masih lagi kecil..yang bertudung merah bernama Alia dan yg tengah bernama Aishah..kitorg pgl echah..


    Nih turn aku bergambar dgn adik2 sedare yg masih kecil..oopp..ade sorg tuh kre pangkat ank sedare arr kot..sbb die ank kpd sepupu ku..kan..kan..btul tak?hehe...dari kiri adik pada si echah..kitorg pagil deeja..pastuh aku..sebelah aku alia..ha..yg berbaju choc tuh la ank sepupu ku yg aku pgl kak long nadia..name dia aeshah..yg pink tuh plak zahwa..kitorg pgl wawa..die sebaya ngn adik aku yg bongsu chibby...



    p/s: Seronok nyer berkukmpul semua..haih...kenape mase berlalu sungguh pantas time raya..

    0 comments: