Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Raya 2009 first version

  • Friday, September 25, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • Finally..i have a time to write about my Raya..haha..actually...bile dah besar nih..keghairahan beraya tuh mungkin tak berasa sangat la berbanding time kecik2 dulu kan...kali nih yang buat aku rase seronok beraya sbb tgk adik2 ku yang berserabut prepared utk raye..bayangkang time aku sampai dr KL jumaat tuh...ade je baju2 raye yg tak beli lagi..so bile smpai je muar...kitorg trus siap2 utk ke melaka..wahaha..kelam kabut giler arr..tp bnde nih la yg bwt seronok bile di igtkan balik...


    Tahun nih bonda ku telah pun memilih warna torqoise sbg warna rasmi kami utk raya 2009 nih..kalo korg semua tgk pic raya ku kat ats nih..warna bajuku ade sikit lain..pekat sikit warna die dr yg lain..hehe...kononnyer..dh besar nih..nk pillih bj sendr..ha..dh tuh..amik ko..warna lain...so..moral of the story yg aku dpt..pasnih...tahun2 akn dtg..bab2 baju raya..aku serah pada bonda..serik dah nak beli baju sendiri..

    Sesi bermaafan di pagi raya..sebelum berangkat ke rumah nenda2...

    p/s : bile dh besar nih..rase raye dah tak same mcm zaman kecik2...haih...

    0 comments: