Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Ohh..Im start thinking of....Windows Seven

  • Wednesday, September 9, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Did u familiar with Windows 7 tak? Aku nih pun..org kata..baru nak kenal2 ngn Windows 7 nih..haha..aku rase ramai dh tahu psl nih...tapi aku nih mybe 'lampi' sikit bab2 operating system nih..

    Dari time study lagi..kalo msuk je bab2 operating system..mmg la aku rase ya allah...azabnye...knape wujud subject nih...Tp skg dh keje...aku rs..plg tak pun aku nk tahu sikit2 pun jd la...hehehe



    Berbalik pd Windows 7 nih kan...kalo korg nk tahu die nih merupakan versi lanjutan dari Microsoft Windows yang akan menggantikan Windows Vista.

    Ape yg blh aku share ngn korg psl Windows 7 nih..ianya akan memudahkan tukar2 dari membuka files, windows dan application.



    Platform yg dimiliki oleh Windows 7 nih kan dikatakan lebih stabil dari Vista.. (aku xsure..sbb aku tak pnh gune lagi Windows 7 nih). Ia juga memudahkan korg untuk pilih jaringan wireless. Korg hanya perlu sekali klik je dr system tray.

    Ha..yg aku suke kat Windows 7 nih la kan..die akan bgtahu kalo terdapat sebarang perubahan dlm komputer korg..dari 'tell me everything' sampailah 'dont tell me squad'.. Hurmm...ape lagi ek...

    Windows 7 nih..xde sidebar..tp korg jgn la risau..sbb die still ade gadget..malah lagi banyak..and korg boleh setting sendr kat mane korg nk set kan gadget2 tuh semua.. Lagi satu...die nih kan ade Library..tugas library nih plak akan tolong korg organisasikan semua dokumen korg ikut jenis2 file@dokumen.



    Nak tahu lagi detail psl Windows 7 nih?? ha..clik sini je..


    p/s: Hai..cepat betul bnde2 nih tumbuh ek...cm cendawan dah...Vista nih pun aku tak abis godek2 lagi...hahaha...

    2 comments:

    DatinDiaries said...

    hi...salam ziarah....

    nice blog....rajin2 menulis ye..

    smiley said...

    hi..thx :D
    rajin2 la kunjung yer...
    :D