Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Lagu Raye vs Lagu Konvo

  • Friday, September 11, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • Tinggal lebih kurang seminggu je lagi umat islam akan sambut lebaran..ini juga bermakna lebih kurang 2 minggu student utem sesi 2005 akan berkonvo..

    Setelah hampir setahun tunggu konvo nih...akhirnye...sampai juga impian dan hajat...

    Cewah....ye arr..aku tgk masing2 tak plak cm dh excited giler kan..nak2 biler dh dpt surat n kad dr utem...fuh...mmg kencang arr masing2 kan...Rasa cm konvo tuh dtg dulu br raye..hahahaha...xpe2...aku pun excited gak nk konvo weyh...tp xde prepared ape2 pun lg utk diri aku..cume yg dh prepared hotel utk family je...

    Hurmm...sebenarnye...yg bwt aku excited nk konvo nih pun adelah...lame gile tak jumpe member2...anggota dewan a-4-8..last jumpe korg pun time kerja kawin kak bo..tuh pun tak dpt lame sbb aku ade hal lain pastuh...pastuh ngn budak2 kelas...haha...serious teringin jumper semua...

    Aku pun teringin sgt nk jumper lectr2 yg telah byk bg markah...for sure miss aina ngan dr yahya...waaaa..rindu sgt...teringat zaman2 pg lab kelas dr yahya...pertemuan yang sgt hebat n meriah adalah Ain + Fida + Dr Yahya = seyes xkn ngantuk pg kelas!!!!

    So...sempena nk konvo n raye nih..aku ade lirik lagu khas utk korg semua...


    Graduan Laki:
    Berlalulah sudah ramadan sebulan berpuasa
    Tiba konvo kita rayakan dengan rasa gembira
    Anak muda di utem semuanya pulang ke melaka
    Ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira

    Graduan Pmpuan:
    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari konvo walau di mana pun jua
    Memberikan keseronokan dan menyentuh jiwa


    Graduan Laki:
    Graduan dan penampilan beranika macam
    Peluang yang datang hanya sekali

    Graduan Pmpuan:
    Jubah dan sijil sila nikmati kawan
    Penat belajar malam ke pagi

    Graduan Laki:
    Pensyarah dan Dekan jangan dilupakan
    Yang memberi kita markah sampai berjaya

    Graduan Pmpuan:
    Asyik bersembang laki dan pmpuan
    Hai nama dipanggil naik pentas pun tak sedar

    Sorry la korg kalo lirik n lagu die lari...aku pun main hentam..kalo rase tak sedap..korg modify la..pastuh post kan kat blog korg...then bgtahu aku..aku nk tgk...sebar2 kanla yer..

    Lagu Konvo ini diinspirasikan daripada :


    7 comments:

    Munirah Abd said...

    saya minta izin post kat blog ye :D

    smiley said...

    blh sgt kak...post la..mari sebar2 kan...kot2 ade yg lagi hebat blh kasi lagi sedapkan lagu nih..hehe

    arcmal a.k.a アルクマル said...

    kalo konvo dekat ngan depavali......sumerrr kepala geleng nyanyi lagu depakonvo.....hakhakahkahkahakhak

    smiley said...

    hahahaa...yer arr..kot2 nnt ade combine ngn tarian die sekali ke ek...waaa...giler kreatif...

    semy said...

    hahah...semangat konvo..bagus2x..nanti antor kat pakngah ke ajai ke suh record

    k.e.r.i. said...

    lawak siot lirik ni.
    pandai ko sop.
    nanti ko nyanyi ah time hi tea ftmk.
    hahahaha

    smiley said...

    hehehe..tqtq..aku nyanyi? ala...aku dh bwt lirik...korg arr nyanyi..hehehe...suh dekan arr main muzik..amcm?hehe