Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Merdeka kembali lagi!!!

  • Friday, August 28, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,



  • Lagi beberapa hari sj lg kiter semua rakyat Malaysia akan menyambut Hari Kebangsaan kite!!

    Iaitu pada 31 Ogos ini yang jatuh pada hari Isnin..so maknenye..hari Isnin ini kiter semua akan bercuti...hooorayyyy!!!!

    :littlegirl1:

    Nih yg bwt aku semangat..haha...cuti beb!! nk2 bulan puasa nih...wa!!! nikmatnyer...

    Tapi xjg...aku plan nk tgk sambutan kemerdekaan kat daerah ku..dh bape thn aku tak tgk smbutan kat muar..haha..gara2 time study dulu aku terlibat dgn aktiviti2 kemerdekaan..


    Sempena 31 Ogos yg akan muncul tiba tak lama lagi nih...aku nk ucapkan


    SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN!!


    -selamat menonton

    2 comments:

    eYu_sHiKa said...

    i like the vid..brilliant idea n way of making a vid...=)

    smiley said...

    hehe..tau xpe...aku pun suke tgk..