Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Balik kg bersama LG

  • Wednesday, August 26, 2009
  • Isteri kepada Suami

  • Beraya bersama LG..korg mesti pnh tgk iklan nih kat tv9 kan...

    Iklan psl balik kampung percuma sempena raya nih...

    Aku try la join contest nih...bwt sj2 je...lgpun soalan die okie je...tak la susah giler nk memerah otak pikir jawapan kan..hehe

    Aku igt tak de rezeki nk menang contest nih sebb tgk die dah kuarkan senarai pemenang..

    Tapi pagi td..pihak LG call aku...utk confirmkan tarikh ngan masa utk berlepas..waaaaa...

    Finally aku dpt gakla ek...hahahaha

    :littlegirl1:

    So...setelah confirm nama and ic number semua..diorg akan hantar surat kat aku nnt..hehe


    Aku akan berlepas pd 18hb Sept jam 11 pagi..tp kene dtg 8 pg...ade atucara lagi utk para pemenang..

    Kami akan berkumpul di car park B Bukit Jalil..

    Humm..cume kekangan aku skg nih...adalah...

    Waktu tuh sure la panas ek...dahla bulan puase...berjemur lagi plak tuh....

    Tak dpt nk byg cmner keadaan aku arituh nnt...huhu...

    Thank You so much LG!!!

    2 comments:

    semy said...

    rezeki ramadhan..haha..selamat ari raya..mana JJ99

    smiley said...

    hehe..jj99 kne simpn muar..jam maa blik raye...baik nek bas..free!!