Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

What should i do?

  • Tuesday, July 14, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Mkn malam semalam aku makan bersama jijah n kak ja..makan kat warung depan umah tuh je..semenjak jijah dh pindah sama blok umah aku nih..rajin jugak kami makan bersama2..sambil2 mengimbas zaman2 dalam utem dulu..hehe..

    Tgh2 kami makan tuh..ibu call..wah..ibu nih mcm tahu2 je anak die tgh melepak2 di luar umah..hehe..aku pun angkat call..sekali dgr suara ibu menangis teresak2..aku dh cuak gak nih..pe hal la plk nih..aku pun tanye..ibu kenape?? die ckp..syaza..syaza..la..plak dah..pehal plk ngn adik aku nih..mule2 aku dgr mak aku cm cakap adik aku sesak..whoo..aku igt die lelah..almaklum la..family ku mmg ade asthma nih..pastuh mak aku ckp bukan..die sesat..!!

    Ha? mane plak la budak nih pg ek blh sesat..xkn la duk dalam ukm pun blh sesat..mak aku ckp..die sesat sampai ke kajang..mak ai..cmner blh jauh ke sane plk tuh..sorang2 plk tuh dalam bus..aduhai..rupenye..die nek bus rapid nk balik kolej die dari fakulti..bus ukm xde..so die naik la rapid..rapid mmg ade round2 dlm ukm tuh..adik aku nih plk..nih la 1st time die gune public transport nih semua..ape lagi..terkontang kanting la die kan..aduhyai...

    Driver bus tuh pun stop kan adik aku tuh kat bustand kajang..pergh~~~ aku yg arituh tersasar berhenti kat tasik selatan nek erl pun cm nk nangis gak rasenyer..dah tuh dahla time tuh adik aku abis kelas pkul 7..aku risau gak ape2 hal jd pd die..aduh!!! pening kepale~~~

    Aku nih plak bile dgr mak aku teresak2..sensetif btul...

    So Rabu nih family aku akan datang ukm utk tgk keadaan die..sbb die dh down nk truskan study kat ukm tuh..aku nk cuti tp mak aku tak bagi..die ckp nnt raye je baru cuti..huh~~ tp ati aku pun tak sedap jugak..haih~~

    Syaza...syaza...

    2 comments:

    CoOkiE MoNSter said...

    eshhh3....bhy tu. sorang2...kalu aku pon aku cuak tahap gaban beb.

    p/s: bestnyer da beli keter. leh la dtg cni amek aku round2. (pe kes ntah). Hahahaha

    smiley said...

    tahu xpe..org pun dh tak tahu nk ckp ape dah..die give giler smpai nk cancel study kat sane..tp susah nk cr course die minat tuh..u lain tak tahu mane yg ade offer..haih~~~