Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

My New place

  • Tuesday, January 20, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • This week im changing my work place again..hehe...ni merupakan tempat yg terbaru...stelah supervisor ku En Hatim berpindah ke tempat lain...Kester mencadangkan agar semua developer berade satu row...seng utk berdiskusi..huahaha...so nih tempat terbaru ku..hehe...

    Mgu nih juga merupakan permulaan yg baru..di mana...hanye tgl aku jer melayu di Branded3...(huahaha...lbh specific lagi..aku sorg jer bunga dlm development team)

    Ketiadaan en hatim dirasai..sbb die byk tlg aku sepjg aku berade di Branded3...huhuhuhu
    Hurmmm..ape2 pun....kuatkan diri mengharungi segala2 nyer pas nih...caiyok!! lgpun staff2 yg lain pun ader...diorg pun saling bantu membantu juga..dr segi coding...Lawrence n Kester la mangsa ku pas nih..hehe..(for both of u my senior...be carefull..jeng..jeng...i will alwys interrupt u..asking u more ques bout asp)

    Skg nih aku tgh wat Web tuk Wheelersgate...hurmm...byk bende ake bljar..pening???sgt2 pening..sbb before nih aku ader membr yg same2 intern ngan aku..tp skg diorg dah takde..diorg dah masuk uni balik...huhu...so nilah projecct pertama yg aku buat sejak menjadi pekerja Branded3.. hehe...suke???semestinyer..sbb kalo takde keje..aku akn jd prg gila kacao rakan2 ku...yg paling selalu menjadi mangsa...semestinyer nadia azizan..hahaha...akn ku kacau dirinyer sehingga lah die pun menjadi tension dan akhirnyer lava2 akn mengalir kluar..hehe...ala..ngn nad je pun...tak yah nk kecik ati..dh bertahun kami bersama...dh biase dgn perangai masing2 ler...

    Ape yg aku blejara dr Wheelersgate?? hurmmm..aku belajar apb dh dpt design dr creative team..aku tahu cmne nk convert html code ke asp code..even tak semua lagi control aku convert..tp atleast aku dh tahu..hehe...pastuh cmner nak wat tab mcm tab menu tuh gune asp control...gune datalist...apply ajax..etc..byk juga aku beljar...yg penting aku arap sgt....aku tak lupe nih semua pe yg aku dh bljar...aku ckp cmnih sbb aku nih skg cepat sgt pelupe...seperti ade virus yg makan memeori ku sedikit demi sedikit seh....huhu...aku igt aku asyik tdo pas subuh tapi makcik aku ckp tdo pas subuh takde pape..yg tak elok pas asr...pas asr mmg aku tak tdo even weekends pun...aku tak tdo ptg..sbb aku mmg asyik merayap jelah ptg...tp nth la...mne pg nth memori ku tuh...hish...nth2...slh location agknye aku letak...bygkan...aku letak ubat2 ku kat mane pun aku blh luper skg...huh..teruk btul...aku tahu la umur ku dh naik lagi tahn nih...tp agak2 la ptutnyer ek...huhu....

    So kepada rakan2 ku.....ada idea tak nk wat camne ngan prob yg aku tgh hadapi skg nih?? huhu..

    0 comments: