Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Happy New Year!!

  • Saturday, January 3, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Happy New Year to evryone..hehe...tahun baru..kehidupan yang baru...tahun yang baru...and etc semua nyer yg baru..hahaha...dengan harapan kedatangan tahun 2009 ini akan membawa segala kesengan dan kebahagiaan buat diriku dan juga org2 lain..hehe...

    New year aku cuti...tapi aku tak balik muar sebb Jumaat aku kjer ar..huhu..so..aku teringin nk pg tgk firework..aku plan ngn jijah tuk tgk firework...haha..tp lain plk citer yg jd...last mnt tukar plan..aku ngn jijah tukar plan tuk tgk movie..mid night movie..cter hantoo beb...haha...

    Hurmm..pas keje aku terus gerak ke KL Central...tak sabar rase nk jmper jijah..hahh...takut gak die mara...sbb die smpi awl sgt tuh...aku pun tak balik lg die dh smpai...dh smpai tuh..aku mkn dulu ngn jijah...lapar siut...perut aku nih bukan blh lmbt2 mkn...ader meragam plk..haha..tp mlm tuh aku mkn dengan dhsyt...haha...byk giler seh mkn mlm tuh..aku mkn nasi tomyam ngan kfc..pastuh kat sunway plak..aku mkn hotdog besar giler ngan kentang...haha...

    Nk dijadikan citer...jijah telah sesat bw aku...die nk bw aku balik seremban plk..haha...pastuh stop kat stesen mid valley..pastuh amik bus plak..ha..ni first time aku nek bus sepjg aku duk kl...hehe....tgh berlari2 nk kejar bus aku ngn jijah ternmpk adegan..(haha..adegan aper??tuh kiter tak tahu..haha)

    Sampai jer Sunway Ain dh pun tgu kitorg..dh bercekak pinggang aku tgk bdk tuh tgu kitorg kat depan pintu Sunway tuh...hehe..sorry yer ain...kami sesat jalan...hehe...So..seterusnyer..kitorg pergi beli tiket pastuh br g mkn..(mkn lg beb..hehe...)

    Kitorg tgk citer They Wait..citer yg dipilih oleh jijah..tp serius best..tak menyesal seh...muler2 sangap2 jg tgk...tp...celik terus tgk citer tuh smpai xleh tdo mlm tuh...haha...

    Pas tgk movie tuh kitorg balik...huh..takut aku tgk gelagat2 umat manusia yg tak abis lagi celebrate new year mlm tuh...aku takut..sbb nk kuar sunway tuh kene lalu2 kat diorg..takut2...tapi akhirnyer...berkat keberanian jijah...aku ikut die..dekat2 ngn die...haha...akhirnye selamat jg aku melintas ke umah jijah..umah jijah dekat jer ngn sunway...jln kaki jer..hehe...

    B4 balik umah jijah..kitorg singgah warung pplk...mnm2...dlm pkul 3 tak silap aku...br kitorag gerak balik...ha....dah sampai umah jijah...siap2 utk tdo plak...sbb sok nyer aku ader plan ngan org lain plk...hehehe...

    ZZzzzz......

    2 comments:

    Sarah Ezeeliya said...

    sengal!!
    ko ah yang bg aku sesat..borak2 ngn aku saper suh..huhu..kan aku dah men terjah jer dah..haha..nasib bek aku pasan seh kalu dak maner nak carik bas!!haha

    smiley said...

    Haha...alamatnyer kiter celeb kat umh ko la seremban..haha..lawak tul ar..haha...