Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

~TAG~

  • Monday, December 29, 2008
  • Isteri kepada Suami
  • Share 6 non-important things or habits about myself...

    1. I love shopping...haha...tapi kene dibuang tabiat tuh sebb akn mendtgkan kesan akn dtg..hehe

    2. Aku suke bender yg unik...termasuk la fesyen atau barang2...cth nyer...memakai baju2
    zaman ayahanda n bonde ker....combination color terang2...

    3. Aku suke merayap..makan angin bersama syuk....hehe...

    4. Makan..aku sgt2 suker mkn..saper yg tahu akn tension dgn tabiat aku nih..

    5. Beli brg make-up..ha..nih mmg best..sbb aku suke mencube...n perfume aku suke body2
    nyer unik...aku cepat boring ngn satu2 perfume...

    6. Aku teringin nak naik keter kuder cam citer cinderella..hehe..


    Thanx to aisyah yang telah menge-tag aku yer.....

    0 comments: