Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Another wedding..!!

  • Sunday, December 28, 2008
  • Isteri kepada Suami
  • Kawan ku kahwin.....!!!! Seronok sgt rasenyer biler dpt kad jemputan dr Michelle...Utk pengetahuan kalian..Michelle(mix..her father indian..her mom chinese) nih member rapat giler time aku form 4 and form 5...kitorg pegi maner2 mmg bersama....tusyen pun bersama...tapi kitorg lost contact pas spm..time tuh aku terus ke Matrik n die plak sambung STPM...

    Michelle telah pun dijodohkan with very handsome guy from Holland...diorg mmg rapat dari masa kitorg sekolah lg...tapi serius tak sangka Michelle akhirnyer choose die sbg teman hidup...hehe...

    Rupenyer pas STPM Michelle dah pun stay kat Holland...hurmm..menurut Michelle..die dah pun stay kat Holland 2 tahun...n die tak jadi amik doctor tapi die amik nurse...ye ar..kalo die amik doctor...komitmen die pd agama die kristian terpakse dikurangkan...

    Michelle and Eric dah pun berkahwin pada August yg lalu di Holland...so 27 dec nih plk tuk sambutan di Msia...hehe...okla..tak mau citer byk2 lg...aku nk tunjuk kat korg plk pic2 yg aku amik time pergi majlis die...



    Aku ngan syuk memilih pakaian cheongsam utk pergi ke majlis Michelle...






    This is michelle's bro with his first daughter...her name tasya...so cute right...her bro marry with chinese gurl...

    ps : Congratulation Michelle and Eric....semoga berkekalan hingga ke akhir hayat....

    0 comments: