Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Alhamdulillah....semua selamat!!!

  • Thursday, December 4, 2008
  • Isteri kepada Suami
  • Pd 4hb dec, tepat jam 2.45 ptg....kedatangan yg dinntikan akhirnyer tibe juge...
    Mr Sek Yong Wee....supervisor dari Utem...
    seperti korg semua sedia maklum..dh time2 cmnih..
    semua dh mule bz ngan preparation aku nyer arinih la detiknyer tuk dinilai...hahaha....
    cuak....nervous dh muler rase...
    aku pun bw die ke meeting room...
    siapkan all the thing...borg tulah..borg nilah..
    yg terlibat untuk menilai aku ialah...En hatim, Mr Sek Yong Wee n Mr Lawrence...
    3 org judge aku time tuh...takut....sebb Lawrence tu senior programmer sini..
    Takut slh bg keterangan..hahaha...
    malu ar nnt kan...yg buruk nama Utem gak....hahhaa...
    lepas setle semua..aku pun mule kan mempresent..haha...tergagap2 cakap....ha....tgh2 citer....ader plk 2 k kat cermin tuh gelk2
    eeeeeeeeeeeeeee......
    sj je dngkink tahu sape....Kevin n Kester....
    2 org nih....huh....mmg suke sgt dngki...
    tp diorg best...dngki2 pun tp diorg sgt2 baik...


    korg semua ckp lecturer xtnyer aper2?

    huh...akunyer die tnyer....

    setiap yg aku tnjuk ader jer...

    tp alhmdulillh la....aku bntai jer...haha...


    secare overall...kire consider ok...

    hehehe....aku dpt offer keje sini...

    pastuh mr Sek Yong Wee said..

    thts good knowing that...

    we know right now our student got job before graduate..

    hehe...(suke...bukan sbb bangga...tp sebb aku plg tak suke pg intervw..)

    lg pun aku sgt2 suke keje sini...

    semua ok....takde prob lgsung...hehe
    pastuh aku antar lectr turun...aku call syuk...

    bgatu semuanyer selamat dhhehehe...syukur alhamdulillah...





    nk kater hepi sgt tuh tak...sbb aku ader mission lain skg...


    aku kne bg semngat kat syuk dulu....tu yg plg2 pentg....















    he is everything for me....



    i miss his laugh...miss his joke...



    but i knw right now i cant get all that from him...he still berkabung...




























    2 comments:

    Sarah Ezeeliya said...

    padan muke ko kene tanyer banyak!!!haha..aku die tak tanyer banyak pon!!hheeh..

    smiley said...

    eeeee....ko mmg mengelat
    tp xper...semua dh selamat..hehe