Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

sua rasa bersama tv9

  • Tuesday, November 18, 2008
  • Isteri kepada Suami







  • 1st and 2nd of November..aku ngan adik2 and syuk pg Sua Rasa kat Tanjung Mas Muar..Sua Rasa nih cm mini Jom Heboh la...tak byk booth yang ader...yg ade...hurmm..power root(sbb tulah ader pic adam n rosyam nih..diorg kan duta)...berita harian...hhurmm...yg pentg tak byk la cm Jom Heboh...













    Missing 1 person : hazirah...sbb die tukang amik picture..hehe =))



















    Bergaya di hadapan kereta2 hot fm ngan kete tv9...dlm tuh sebenarnyer ada org..tp kitorg selamber jela amik...buat muke tak malu jer...hehe..jnji dapt amik pic...lgpun aku tgk ramai jer amik jg...

    Pic atas bi plak antara fav kanak2..hehe...peh...giler cekik darah seh...15 minit rm5..giler tak??tapi nk bwt cmner..dh bdk2 nk..bnde2 nih sekali sekala ada...bg jelah.... :( melayang duit aku...


    0 comments: